Problemen met inloggen?
Is dit je eerste keer hier?
Gebruik dan de inloggegevens die je aan het begin van je eerste werkdagen hebt ontvangen. Als je een e-mailaccount bij Action hebt, kun je ook zelf je wachtwoord opnieuw instellen met onderstaand formulier.
DC medewerkers - wachtwoord vergeten
Als je een DC-medewerker bent zonder een Action e-mailaccount en je bent je wachtwoord vergeten, vraag dan je teamleider om het te resetten via een ticket in ServiceNow. Als je een Action e-mailaccount hebt, kun je zelf je wachtwoord resetten via onderstaand formulier.
IHQ medewerkers - wachtwoord vergeten
Als je een Action e-mailaccount hebt, kun je zelf je wachtwoord resetten via onderstaand formulier.
Instructies
Om je wachtwoord opnieuw in te stellen, vul je hieronder je gebruikersnaam of e-mailadres in. Als we je in de database kunnen vinden, wordt er een e-mail naar je Action e-mailadres gestuurd. Volg de instructies in de e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Als je de e-mail niet binnen 5 minuten ontvangt, controleer dan je spammap.